mercredi 1 avril 2009

Výrostek

Tenhle rejeton z rodiny chrtíků je takovej hajzlík. Musí chodit na vodítku, protože prostě neposlouchá. (Málem jsem napadla nějakou paní, co se mi pochehtávala: "To je ale poslušnej pejsek, sssšššsss!" Holt je to od přírody svéhlavé plemínko vemínko.)
A dneska se nadopoval jednou tabletou selenu, vitaminu e a hořčíku, dříve než jsem ji stihla pozřít já. Horší než dítě, vyleze si to na stůl a žere:-(. Snad mu nic není, jen mu po tom asi krásně porostou vlasy, nebo se z něj stane nadřenej borec jako z posilky, ale já z toho mám hyterické bušení srdce. Co jsem to proboha za matku!!

2 commentaires:

  1. Až najdeš rodiče, kterému se něco takového nestalo, tak to nejspíš bude investiční bankéř, který ani neví, že nějaké dítě má :)

    Lukáš

    RépondreSupprimer
  2. No jo, ale já ho hlavně nechci svou zbrklostí zabít...:-)

    RépondreSupprimer